Award (1)

Rebel Lease wint de Automotive Social Media Campagne Award 2025

Met de campagne ‘Driven by Freedom’ wilde Rebel Lease de merkbekendheid en zichtbaarheid van Rebel Lease vergroten bij ondernemers en professionals die flexibiliteit en vrijheid waarderen.

Rebel Lease heeft de Automotive Social Media Campagne Award gewonnen. Op het Automotive Marketing Event in de Prodentfabriek in Amersfoort bleek dat Rebel Lease met hun campagne ‘Driven by Freedom‘ door de jury zijn verkozen tot beste Social Media Campagne. Autoscout24 en Jeep (in samenwerking met Powerkraut) haalden de top-3 maar wisten niet te winnen.

Met de campagne ‘Driven by Freedom’ wilde Rebel Lease, in samenwerking met creatief bureau Unframed, de merkbekendheid en zichtbaarheid van Rebel Lease vergroten bij ondernemers en professionals die flexibiliteit en vrijheid waarderen. Het doel was om het wagenpark binnen een jaar te verdubbelen door een opvallende, creatieve campagne die niet in de traditionele leasewereld past. Ze wilden Rebel Lease neerzetten als hét alternatief voor saaie leaseconstructies: snel, eenvoudig en vrij, en dat is ze volgens de jury gelukt.

 

‘Eigentijdse speler’

Uit het juryrapport: ‘Met “Driven by Freedom” zet Rebel Lease zich neer als een frisse, eigentijdse speler die bewust afwijkt van het traditionele lease-imago. Ambitieus, scherp, lef en creativiteit zijn woorden die veel genoemd werden en dat alles bij elkaar zorgt voor een sterke case’, zo oordeelde de jury. 

Met de overwinning is Rebel Lease de opvolger van Robert Bosch B.V. (Bosch Car Service).