Wat was jullie mobiliteitsvraag of - uitdaging?
Wij zijn een detacheerbureau dat binnen een groot deel van Nederland (Noord-Holland, Zuid-Holland, Gelderland, Utrecht, Brabant, Flevoland) professionals aan het werk heeft.
De professionals wonen én werken door het hele gebied waardoor het handig is dat zij mobiel zijn. Als werkgever wil je dan de juiste faciliteiten bieden. Verder hebben wij ons sales team op kantoor die mobiel moet zijn en overal heen moet kunnen rijden met het juiste materiaal tot beschikking. Dit is dan ook de reden dat wij op zoek zijn gegaan naar een partner die ons flexibel kan voorzien hierin.
Hoe heeft Rebel Lease geholpen om dit op te lossen?
Rebel lease heeft voor ons de perfecte oplossing voor de flexibiliteit die wij onze werknemers en partners willen bieden. Doordat wij niet gelijk voor 5 jaar vastzitten aan een contract, kunnen wij ook voor korte opdrachten onze werknemers voorzien in de mobiliteit die nodig is. Verder is het heel erg fijn schakelen met de werknemers van Rebel, doordat we korte lijnen hebben kunnen wij snel naar oplossingen en mogelijkheden kijken en dit bieden aan de werknemers.
Wat maakt Rebel Lease anders dan andere leasemaatschappijen?
Wat wij prettig vinden bij Rebel lease en minder terugzien bij andere maatschappijen is het persoonlijke contact en de korte lijnen. Wij hebben heel fijn contact met Gilroy van Hooven die wij in bijna alle situaties altijd kunnen bellen. Wat voor ons prettig is, is dat er dan intern geschakeld wordt en het probleem wordt opgelost of een oplossing voor het probleem wordt voorgelegd. Het fijn dat wij als klant ons niet druk hoeven te maken over de afhandeling en niet van het kastje naar de muur worden gestuurd, is erg fijn en geeft rust.
Ook de duidelijkheid en transparantie in de afspraken zijn fijn. Wij werken zelf vanuit de transparantie en openheid en zoeken dan ook samenwerkingspartners die dat ook doen. Bij Rebel hebben wij het gevoel dat alle kaarten op tafel liggen en dat wij altijd weten waar wij aan toe zijn.
Zijn er nog verbeterpunten of wensen voor onze dienstverlening?
Wij hebben op dit moment geen verbeterpunten of wensen voor de dienstverlening.